سوالات متداول

فروشگاه اینترنتی لپ تاپان، سالها قبل از آنکه به صورت اینترنتی فعالیت کند، به صورت فیزیکی فعالیت کرده و در حال حاضر نیز شعبه های متنوعی در شهر تهران دارد. این فروشگاه دارای مجوزهای صنفی لازم از مراجع قانونی کشور می باشد، عضو اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران می باشد. همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که از این لینک، می توانید در سایت مربوطه مشاهده نمایید. همچنین نماد اعتماد در پایین کلیه صفحات سایت سبیت (البته با آی پی های ایرانی) قابل مشاهده است. همچنین این فروشگاه، همانند فروشگاه های فیزیکی، ملزم و متعهد به رعایت حقوق مصرف کننده طبق قوانین جاری کشور و بخصوص قانون تجارت می باشد. بدیهی است چنانچه قصد و غرض و سوء نیتی از طرف فروشگاه بود، سالها پیش باید این اعتمادی که بین ما و مشتریان ما شکل گرفته متزلزل می شد و طبیعتا تا اینجا نمی توانستیم دوام بیاوریم.

اولویت و ترجیح ما بر آنلاین بودن و غیرحضوری بودن خدمات است. با این حال به صورت حضوری هم پذیرای مشتریان عزیزمان در آدرسی که زیر تمامی صفحات سایت معرفی کردیم، هستیم.

با وارد کردن ایمیل خود  وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و “مشاهده حساب کاربری” را انتخاب نموده و حساب کاربری خود را ویرایش کیند

در وب سایت روی گزینه “ورود ثبت نام” کلیک کنید. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

شما می توانید با یک سرچ ساده در گوگل شماره گارانتی مورد نظر خود را بیابید.

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید.

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا  7 روز پس از دریافت کالا، به سبیت اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، و یا پاره و مخدوش کردن کارتن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

-اگر کالا توسط کاربر ایراد پیدا کند(شکستگی-خط و خش)شامل این سرویس نمی باشد.

-استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز و برای کالا آسیب دیده تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.